Softonic-recensie

Serendipity (Associaties) - Een leuk en educatief puzzelspel

Serendipity (Associations) van Elvista Media Solutions is een gratis puzzelspel dat beschikbaar is op Android. Met meer dan 2000 woorden en 28 paren die met elkaar verbonden zijn door betekenis, is dit spel niet alleen leuk maar ook educatief. Het spel heeft eenvoudige regels, waarbij je het scherm moet leegmaken van woorden die in paren worden verwijderd. Het is belangrijk om op te merken dat niet elke combinatie juist is, dus het is het beste om te beginnen met paren die zonder twijfel correct zijn.

Serendipity (Associations) biedt vier soorten spellen en 15 varianten van spelontwerp. Je kunt samen met je vrienden op één apparaat spelen en strijden om de hoogste score op het beoordelingssysteem van Google Play. Het spel is een geweldige manier om je eruditie en intuïtie te testen terwijl je je geheugen ontwikkelt voor nieuwe woorden en concepten.

Al met al is Serendipity (Associations) een boeiend en educatief puzzelspel dat perfect is voor iedereen die de tijd wil doden en tegelijkertijd zijn cognitieve vaardigheden wil verbeteren.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Serendipity (Associations)

Heeft u geprobeerd Serendipity (Associations)? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.